Selamat Datang Ke Blog Pembodohan Minda Sudah Tamat

Latest Writings

Benar, saya dan Shila sedang bercinta - Sharnaaz

Akhirnya!!! korang semua tak dapat si shila.. hahahha^^
mereka dah mengeluarkan statement yang mengatakan mereka sedang dilamun CINTA.
kenyataan ini dikeluarkan oleh Sharnaaz


Berikut Merupakan Kenyataan Sharnaaz

Benar, kami sedang bercinta dan proses hubungan ini baru sahaja bermula. Shila seorang yang sangat memahami diri saya. Selain itu dia sering memberi sokongan dalam setiap perkara yang saya lakukan. Paling penting dia mampu membuat saya berasa tenang dalam apa jua keadaan. Saya sudah berumur 27 tahun dan sudah tentu ada terfikir untuk berkahwin tapi perlu diingat, berkahwin ini bukan perkara main-main. Kami masih dalam proses saling mengenali. Tetapi saya tidak memberi tekanan kepada diri mahupun Shila tentang hal ini. Begitu juga dengan keluarga kami, mereka tidak pernah mendesak.

ok korang dah boleh la start bincang pasal nak nikah nie.
umur dah tua bang and kak oii. kawin muda baik ooo tapi korang pun dah tak muda dah lagi.. hehehe ^^

What's on Your Mind?
Write A Comment