Selamat Datang Ke Blog Pembodohan Minda Sudah Tamat

Latest Writings

sikap pompuan yang paling aku benci...


nie adalah untuk suka-suka
kalau ada yang terasa hati
awok mintok maaf berbanyak yee

1.Bajet Cantik
buat mulut itik,mate sepek tapi buat-buat bulat.
eee benci aku bila tngok pompuan buat macam tu.

2.Queen control
sape-sape yang perangai macam nie.. dia memang bodoh tahap gaban
tak yah la nk control balak korang
dia pun ada life gak
lepak ngan member pun xleh,
pastu buat balak korang macam kuli,suruh tu la ini lah..
aku nampak macam anjing pulak orang laki nie.. ikut je ape yang disuruh.
disebabkan sayang sangat..org laki nie ikut jee.
tapi adakah korang sayang akan balak korang???

3.Sangka Buruk Kat laki
selalunya pompuan yang macam ni pernah dikecewakan oleh lelaki.
for pompuan:jangan ingat semua lelaki jahat,ada jugak lelaki yang baik.
dan bila dapat lelaki macam tu.korang jangan la sangka buruk kat dorang.
kesabaran lelaki macam nie ada tahap gak.jangan sampai korang bernagis tak berlagu sudah..dapat balak yang baik pndai2 larh untuk bercinta. : )

tu pandagan aku... bagi lelaki yang xminat bercinta macam aku ni..
aku xkisah kawan2 pompuan aku cakap yang aku anti pompuan..
sebab aku bukan anti pompuan. kalau aku anti pompuan nape aku boleh lepak ngan dorang kan
cuma aku xminat je nak bercinta.xde freedom kalau bercinta
tak kisah larh apa-ape pun.. yang penting IM FUCKING GREAT!!! hahaha

What's on Your Mind?
Write A Comment