Selamat Datang Ke Blog Pembodohan Minda Sudah Tamat

Latest Writings

Saya Masih Seorang Muslim dan Akan Mati Sebagai Seorang Islam : Ariff Alfian Rosli


Jumaat lalu kami telah siarkan post tentang Perkahwinan Sejenis antara pelajar malaysia dengan jejaka dr ireland
Setelah beberapa ketika. Ariff Alfian sendiri telah memberi respon tentang perkara ini sendiri di Irish Times.

sebenarnya ariff tidak hilang,malah duta malaysia di sana juga mengetahui bahawa beliau masih menetap secara sah di sana. Tentang lost contact pula beliau ada komen sendiri.

“Saya mempunyai perselisihan pendapat dengan ayah sekitar 2009 dan ayah melaporkan kehilangan saya. Sejak itu saya jarang berhubung dengan ayah tetapi sering menghubungi ahli keluarga lain seperti biasa,” ujar Ariff Alfian Rosli.

Tentang status agama pula. isu tentang ariff yang sudah menukar agama adalah tidak besar sama sekali.

“Saya tidak tukar agama, bukan seperti apa yang di’laporkan. Saya lahir sebagai seorang muslim, kini masih seorang muslim & akan mati sebagai seorang muslim. Tidak akan ada apa yang akan merubah kepercayaan saya”

Tetapi tiada maklum balas tentang hubungan beliau dengan jejaka yang dikahwininya.

p/s hope kau insaf dan bertaubat. return to the right track dude that the best for you

What's on Your Mind?
Write A Comment