Selamat Datang Ke Blog Pembodohan Minda Sudah Tamat

Latest Writings

Malaysia Tangga Ke-3 Di Laman Web Gay


Ramai Rakyat Malaysia Layari WEB Gay.

Ini mungkin berita yang mengejutkan bagi kebanyakkan orang, tetapi nampaknya budaya ini dah semakin menular di Malaysia. Apa yang kita takuti kini telah menjahanankan anak bangsa kita sedikit demi sedikit. Daripada sebuah laman WEB Gay yang berpangkalan di Eropah, Malaysia berada tangga yang ketiga di asia untuk pengguna yang berdaftar di WEB Gay tersebut.

Philippines adalah yang tertinggi iaitu 105,802 user yang aktif, India tangga kedua dengan 80,473 user aktif. Tapi yang paling mengejutkan sekali, Malaysia menduduki tangga yang ketiga dengan 34,070 user berdaftar.

Memangsesuatu yang amat memalukan kerana Malaysia merupakan negara Islam dan mempunyai penduduk Gay yang amat ramai. Patutnya Kerajaan mengambil tindakan tegas dengan menyekat WEB tersebut.

Diharap kaum hawa dan Ibu diluar sana, kenalah lebih berhati-hati menjaga anak lelaki daripada anak perempuan. Jangan marah kalau balik rumah lewat pagi ker, ajak kawan laki masuk bilik ker...(bergurau saja). tapi inilah hakikat, dunia dah akhir zaman.

What's on Your Mind?
Write A Comment