Selamat Datang Ke Blog Pembodohan Minda Sudah Tamat

Latest Writings

Kuatkan Tenaga Batin Dengan Makan Janin Bayi


Salah seorang pengusaha di china dan juga pemilik fabrik di negara tersebut mengaku punya ritual yang telah turun temurun untuk menjaga kesihatan dan awet muda, iaitu dengan mengamal pemakanan “Healthy Soup”, iaitu sup daripada janin manusia. Sebagai hasilnya, lelaki berusia 65 tahun menjelaskan khasiat “Healthy Soup” ini mempertahankan kemampuannya untuk dapat berhubungan seks beberapa kali dalam semalam.



Restoran yang menyediakan menu ini menyatakan jenis makanan tersebut tidak mudah di dapat kerana mereka tidak tersedia ready stock. Ditambahkan pula makanan tersebut harus disajikan secara fresh, bukan frozen. Tetapi kalau berminat, mereka menyediakan ari-ari bayi yang dipercaya dapat meningkatkan ghairah seksual dan juga ubat awet muda.

Cara pembuatan “Healthy Soup”, seperti yang diceritakan oleh penulis yang membuat liputan kisah ini adalah sebagai berikut : Janin yang berumur beberapa bulan, ditambah dengan beberapa bahan antaranya daging ayam dan ramuan herba cina, di stim selama 8 jam, setelah itu dimasak seperti memasak sup biasa.

Harga janin yang keguguran atau di gugurkan, biasanya mati, dapat dibeli hanya dengan beberapa puluh USD saja, manakala kalau dekat tanggal kelahiran dan masih hidup, semahal 300 USD. Urusan bayi itu diserahkan ke restoran dalam keadaan hidup atau mati, tidak ada yang mengetahui.

p/s : org mcm nie pun ada

What's on Your Mind?
Write A Comment