Selamat Datang Ke Blog Pembodohan Minda Sudah Tamat

Latest Writings

hari jadi ke-18


hari jadi ke-18...
xde ape2 yang istimewa
sejak dulu lagi aku tak pernah sambut hari jadi

kalau ada yang special pun..
masa aku form 5 la...
yak ni tahun lepas...
dapat la satu hadiah...
budak tu yang bagi...
it's ok la.. bagi jam tangan kan..
walaupun dah rosak akibat entah menantang mana yang cabut tali jam tuh
tapi aku tetap simpan la jam tuh... masih ada lagi dengan aku..
thanks la kat budak tuh...
tapi tahun nie dia tak wish hari jadi aku... erm it's ok larh..she also have her own life now... kami dah putuskan.. dia cara dia and aku cara aku...
dia muzik jiwang and aku muzik metal..hahah

and my sister janji nk bagi hadiah..
entah la ape kebende yang dia nak bagi... jngan bagi aku marah sudah.. :D

tapi best gak ar sebab pada hari jadi aku.. kawan2 aku ajak kuar
tq haziq hasman ngan mu6... walaupun dengan mata xleh nk buka sbb tngok barca vs real pagi tuh.. tp aku tetap pergi jugak... walaupun kuar jalan2 je tp itu mmg terbaek!!!!

p/s : hidup kita perlukan kawan... hilang pasangan boleh dicari tp hilang kawan sngat sukar diganti...>>> pesanan hikmat masyarakat dari ottel blog..  : D


What's on Your Mind?
Write A Comment