Selamat Datang Ke Blog Pembodohan Minda Sudah Tamat

Latest Writings

Apa Itu Lynas?


Review Syarikat
Kawasan
Wawasan lynas 'adalah untuk menjadi pemimpin dalam Bumi Rare untuk masa depan yang cerah. Wawasan ini direalisasikan melalui kesungguhan dan aktiviti harian orang-orang kita. Kami merancang untuk menjadi penanda aras untuk keselamatan bekalan dan pemimpin dunia dalam kualiti dan tanggungjawab alam sekitar kepada pelanggan antarabangsa.

Apa yang kami laungkan
Kami komited untuk keselamatan dan kesihatan pekerja kami, rakan kongsi perniagaan kami dan orang awam. Lynas akan memberi sumbangan penting ke arah pembangunan pesat dengan terus bekerja untuk mengurangkan jejak alam sekitar dan memberikan sumbangan positif kepada masyarakat di mana kita hidup.

Strategi
Lynas Sekuriti Australia (ASX) Bursa 100 syarikat tersenarai, dengan strategi untuk mewujudkan sumber yang boleh dipercayai, bersepadu sepenuhnya daripada Bumi Langka dari fikiran kami melalui ke pasaran, dan untuk menjadi penanda aras untuk keselamatan bekalan dan piawaian alam sekitar dalam Rare global.

Bumi jarang
Kami diragukan lagi ketagih kepada Rare Bumi. Elemen-elemen ini penting adalah tulang belakang kepada alat-alat yang kita gunakan setiap hari, serta teknologi yang akan menyumbang kepada kesihatan planet kita. Mereka adalah satu kumpulan yang unik 17 unsur-unsur kimia dalam jadual berkala yang dikenali pada siri lantanida, ditambah yttrium. Bumi jarang yang menyokong teknologi yang penting dalam memenuhi tiga trend sosial utama: meningkatkan kecekapan tenaga, meningkatkan perlindungan alam sekitar dan pengecilan teknologi digital.

Bumi Aplikasi jarang
Bumi jarang menjadikan dunia ini tempat yang lebih cerah terang dengan keajaiban cahaya dan kebijaksanaan warna. Jika kamu melihat ke atas, kemungkinan lampu di atas kepala anda mengandungi Bumi Langka; monitor komputer anda mengandungi Bumi Langka; dan tanpa ragu-ragu televisyen warna anda mengandungi Bumi Rare. Turbin wain, kenderaan hibrid, bateri yang boleh dicas semula, telefon bimbit, plasma dan televisyen Paparan Kristal Cecair (LCD), pemacu cakera dan penukar bermangkin semua bergantung kepada sifat-sifat yang unik yang disediakan oleh unsur-unsur Rare Earth.





Sumber : LynasMalaysia

What's on Your Mind?
Write A Comment