Selamat Datang Ke Blog Pembodohan Minda Sudah Tamat

Latest Writings

aku dan hujan




hujan sudah kembali......
sudah seminggu hujan kat pasir mas tak berhenti.nak meronggeng tak boleh
biasalah bajet ciput ngan moto jeeee..
masalah kenderaan
nak pergi ambik jersi pun susah pastu nak pos lagi...
nak pergi ngan keta pun aku tak pandai nak drive hahahahahhaha

masalah fizikal
tau2 la kalau hujan tak behenti macam mana..
sejuk siol... nasib baik masa aku pergi window shopping ngan member2 aku ari tu sempat la jenguk bundle kat salor.. usha punya usha aku berkenan la kat satu sweater nie.nak cari colour hitam tapi tak ada.nie pon ok lah bajet budak baru lepas sekoloh kan nak buat cam mana... dengan tu leh la aku bergaya dengan sweater nie... pergi buka cc pakai sweater,pergi tengan bola tentu pakai sweater tak ke gila kalau aku tak pakai dah la balik pukul 6 pagi.sampai ke tulang kering sejuknya..


masalah nak berniaga
cc aku buka dari pukul 10 sampai pukul 1 pagi
hujan nie oiii sape la yang sengal nak kuar hujan2 ni..
jadi masalahnya duit boleh sikit.. duit cc tu je la pendapatan aku
bapak aku dah cakap bil elektrik dia dah bayar so aku jaga cc duit tu aku ambik dia tak akan bagi dah duit kat aku.. merayu la macam mana pun,nak gantung diri ke,nak kencing dalam seluar ke dia tak akan layan.. sedih ada bapak macam tu tapi untuk kebaikan aku gak.. dari aku duk tidur sambil membuncitkan perut kat rumah baik aku jaga cc.. awek2 yang datang kat sini pun cun-cun gak(gatai!! gatai!!)...

nota kaki :::::> jadi time sejuk2 nie kite perkena nescafe o gelas sambil isap rokok(membahayakan kesihatan tau yang tak hisap jangan gatai-gatai nak cuba)


What's on Your Mind?
Write A Comment